۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۵۰۶
حکیم:

عذاب الهی در انتظار تروریست‎ها و حامیان آنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلی اسلامی عراق با تاکید بر ضرورت مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد که تروریست‎ها و حامیان آنان به عذابی دردناک مواجه می‎شوند.
سيد عمار حکيم رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، شب گذشته در سخنرانی هر شب خود به مناسبت ماه رمضان، ملت عراق ر را پیروز جنگ با تروریسم دانست و گفت: عراق با خون شهدا، یاری رزمندگان، نیروهای امنیتی، بسیج مردمی، عشایر و نیروهای پیشمرگ کُرد، خاک عراق را از لوث تروریسم پاک خواهند کرد.

 

وی آتش جهنم را در انتظار قاتلان مردم عنوان کرد و افزود: قاتلان مردم بی گناه و حامیان تروریست ها مورد عذاب دنیوی و اخروی قرار گرفته و خداوند از قطره قطره خونی که به ظلم و ستم جاری کردند، انتقام می‎گیرد.

 

حجت الاسلام حکیم شهادت در راه خداوند را مقدس خواند و خاطرنشان کرد: خون‎های که در دفاع از وطن ریخته شده، خون‎های کرامت و عزت ملت عراق هستند که سبب افزایش قدرت مردم این کشور در برابر تروریسم می‎شود.

 

وی افزود: عملیات‎ مهمی در مناطق جنگ علیه تروریسم انجام می‎شود. خداوند ارتش عراق، نیروهای امنیتی، بسیج مردمی، عشایر، نیروهای پیشمرگ کرد و هر کس از عقیده و وطنش دفاع می‎کند را یاری سازد./994/ب902/د

ارسال نظرات