۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۷۳۱۱۱

مراسم شب شهادت امام علی در آتن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم شب بیست ویکم ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان علی(ع) و شب قدر با حضور عاشقان امامت و ولایت در شهر آتن برگزار شد.
آتن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین عبادی شب بیست ویکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت مولای متقیان علی(ع) و شب قدر با حضور مسلمانان روزه دار و عاشقان امامت و ولایت در شهر آتن پایتخت یونان برگزار شد.

 

در این مراسم ' بهنام بهروز' سفیر جمهوری اسلامی ایران، کارکنان سفارت و دیگر ارگان های جمهوری اسلامی مستقر در آتن به همراه خانواده هایشان ، تعداد کثیری از ایرانیان مقیم آتن و مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی حضور داشتند.

 

حجت الاسلام 'مهدی قاضوی' روحانی اعزامی از ایران در سخنانی شب قدر را یکی از شب های مهم تاریخ اسلام قلمداد کرد و گفت: با تمسک به خواسته ها و راه امام علی( ع) و امامان معصوم (ع) انسان می تواند به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد.

 

حجت الاسلام قاضوی در این مراسم که در سالن اجتماعات پارس واقع در شمال شرقی شهر آتن برگزار شد، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز است و باید از این فرصت با خلوص نیت خواسته های خود را از خدا بخواهیم و درصورتی که با خلوص نیت و قلوب پاک به درگاه الهی روی آوریم خداوند متعال خواسته های ما را اجابت خواهد کرد.

 

پس از مراسم ویژه شب قدر، مراسم عزاداری و سوگواری مولود کعبه امام علی(ع) امام رحمت و شجاعت اجرا شد و عاشقان امامت و ولایت اشک ماتم ریختند و برای وحدت و نصرت مسلمانان سراسر جهان دعا کردند./982/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات