۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۷۴۱۳۷
نمایندگان پارلمان عراق در دیدار با نماینده آیت الله سیستانی؛

مرجعیت با صدور فتوایی ریشه فساد در عراق را بخشکانند

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان پارلمان در دیدار با نماینده حضرت آیت الله سیستانی خواستار صدور فتوایی جهت مبارزه با فساد موجود در عراق شد.
حجت الاسلام شيخ عبدالمهدي کربلايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، امام جمعه کربلا و نماینده حضرت آیت الله سید علی سیستانی از مراجع تقلید عراق امروز در دفترش با عالیه نصیف، از نمایندگان پارلمان این کشور دیدار و گفت‎وگو کرد.

دو طرف در این دیدار به بررسی وضعیت عراق و فساد مالی و اداری در این کشور را مورد بررسی قرار دادند.


عالیه نصیف پس از این دیدار در مصاحبه با سایت خبری نون به شرح این دیدار پرداخت و گفت: طی جلسه‎ با شیخ عبدالمهدی کربلایی، وی را از فساد مالی و اداری موجود در دولت عراق با خبر کردیم و خواستار توجه و رسیدگی به این موضوع شدیم.


وی از فساد مالی و اداری در عراق ابراز گلایه کرد و افزود: فساد در حکومت عراق بسیار زیاد شده به طوری که این کشور با شرایط خطرناکی مواجه کرده است و باید هر چه سریعتر تصمیم‎های سیاسی مناسبی را جهت مقابله با این موضوع اتخاذ کرد.


این نماینده پارلمان عراق تصریح کرد: مراجع تقلید با سخنرانی‎های خود می توانند نقش بسیار تاثیر گذاری در مبارزه با فساد موجود در حکومت عراق ایفا کنند.


وی با اشاره به فتوای جهاد کفایی و تشکیل بسیج مردمی برای مبارز با تروریسم خواستار صدور فتوایی دیگر جهت مقابله با فساد در عراق شد./994/ب902/د

ارسال نظرات