۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۷۴۴۷۷
رییس پارلمان عرب:

کشورهای بزرگ جهان حامی تروریسم هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس پارلمان عربی با دعوت از همگان در مبارزه با تروریسم، کشورهای بزرگ جهان را حامی تروریسم در منطقه دانست.
احمد جروان رييس پارلمان عربي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد بن محمد جروان رییس پارلمان عرب خواستار وحدت، هبستگی و تلاش بین المللی همگانی برای همکاری بیشتر در رویارویی با تروریسم شد.

 

محمد جروان گفت: مبارزه با تروریسم از طریق خنثی کردن این تفکر و بستن راه آن و اجازه ندادن به تروریست ها در تحقق نقشه های خرابکارانه نیازمند تلاش جهانی و همکاری بین المللی است.

 

وی خطاب به مارتین شولز رییس پارلمان اروپا افزود: پس از آنکه ملت‌های عربی و اسلامی دست رد به سینه تروریسم زده و نقشه و فکر پلید آن را در جذب همبستگی دیگران با خود ناکام گذاشتند، دست ناکارآمد تروریسم به سمت گروه‌های مختلف عربی دراز شده است و شرایط پیش آمده کار و تلاش بیشتری را در عرصه‌های گوناگون برای مهار تروریسم و جلوگیری از تهدید و ناامن ساختن ملت‌های دنیا از سوی آنان به دنبال دارد.

 

احمد جروان خاطر نشان کرد: پارلمان عرب حق حکومت های جهان در حمایت از مردم خود را به رسمیت شناخته و آنان را بر این امر تشویق می کند اما گام‌هایی که به تازگی از سوی بعضی از سران کشورهای جهان در حمایت از تروریسم برداشته شده است به یکی از آرزوهای تروریست‌ها در وارد ساختن ضربه به بدنه اقتصاد تونس جامه عمل می پوشاند.

 

وی در پایان جامعه جهانی، ملت‌ها و حکومت ها را به اتخاذ گام امنیتی جهانی مشترک و همه جانبه در رویارویی با تروریسم و ناکارآمد ساختن نقشه‌های تندروها ضد جامعه بشری فراخواند./981/ب903/د

ارسال نظرات