۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۷۴۷۱۷

آیت الله قبلان رسیدگی به روستای تحت محاصره داعش در سوریه را خواستار شد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به وضعیت بحرانی ساکنان روستاهای تحت محاصره داعش در سوریه، بر لزوم رسیدگی به این مناطق تأکید کرد.
آيه الله قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان امروز با فابریزیو کاربنی و ماریا غاسر، رییس سازمان صلیب سرخ در لبنان و سوریه دیدار و گفت‎وگو کرد.


رؤسای سازمان صلیب سرخ در لبنان و سوریه در این دیدار شرایط انسانی در کشورهای منطقه به ویژه سوریه را بد و سخت توصیف کردند.


آیت الله قبلان در این دیدار بر ضرورت تلاش فشرده برای رسیدگی به روستاهای تحت محاصره جریان‎های تروریستی در سوریه تاکید کرد و خواستار کمک‎های فوری انسانی به آن‎ها شد.


وی انسان‎‎ها را جانشین خداوند متعال بر روی زمین دانست و گفت: بر مردم واجب است که بدون توجه به اختلافات طائفه‎ای و منطقه‎ای به بیماران، مجروحان کمک کرده و سپس دست یاری به سمت فقرا و مسکینان دراز کنند.


آیت الله قبلان امروز همچنین با صلاح سلام، رییس روزنامه «اللواء» و هیأت همراه دیدار و گفت‎وگو کرد.


رییس روزنامه «اللواء» در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید فطر نسخه‎ای از کتاب عبدالغنی سلام با عنوان «مسیرة عطاء» به نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تقدیم کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات