۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۷۵۶۲۷

امارات از نقش الازهر در گسترش صلح و امنیت در منطقه تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ ولی عهد امارات در تماس تلفنی با شیخ الازهر مصر از زحمات وی در برقراری و گسترش صلح و امنیت در منطقه تشکر و قدردانی کرد.
الازهر مصر
 
به گزارش خبرگزاری رسا، محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات در تماس تلفنی با احمد طیب شیخ الازهر مصر، عید سعید فطر را به وی تبریک گفت.
 
محمد بن زاید به نمایندگی از مردم و رهبران امارات از مواضع حکیمانه و تلاش احمد طیب در رویارویی با تفکر افراطی و دعوت به گسترش صلح و امنیت از وی تشکر و قدردانی کرد.
 
ولی عهد ابوظبی با تمجید از نقش و رسالت الازهر در خدمت به امت اسلامی بر ادامه حمایت این مرکز اسلامی در زمینه‌های مختلف و ادای رسالت مبتنی بر اعتدال تا رسیدن به هدف موردنظر تاکید کرد.
 
در همین راستا احمد طیب، ضمن تشکر از ولی عهد ابوظبی و مردم و دولت مردان امارات، رشد، آسایش و عزت بیشتری برای این کشور از خداوند خواستار شده و آرزوی بازگشت عزت، کرامت و توان دوباره به امت هی عربی اسلامی شد.
 
شیخ الازهر با تمجید از دولت امارات و حمایت آن از مردم و الازهر گفت: تلاش امارات در فراهم آوردن بستر لازم برای موسسه‌های وابسته به الازهر در نشر فرهنگ صلح، اعتدال و سازش قابل تقدیر است./981/ب902/د
ارسال نظرات