۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۷۷۱۴۵

راه‌اندازی کمپین بین‌المللی رسانه‌ای برای حمایت از مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ کمپین بین‌المللی حمایت از رسانه‌های فلسطینی برای معرفی نژادپرستی و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسجدالاقصی راه‌اندازی شد.
مسجد الاقصي

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، کمپین بین‌المللی حمایت از رسانه‌های فلسطینی برای معرفی نژادپرستی و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسجدالاقصی، اماکن مقدس قدس و فلسطینیان راه‌اندازی شد.

 

خبرگزاری بین‌المللی اسلامی (IINA) دیروز، چهارم مردادماه، با صدور بیانیه‌ای از همه ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و کشورهای آزاد جهان خواست تا با شرکت در این کمپین از مردم فلسطین حمایت کنند.

 

این خبرگزاری از رسانه‌های کشورهای اسلامی خواست از درخواست وزارت اطلاع‌رسانی فلسطین برای متحدشدن رسانه‌های فلسطینی از ساعت 10 صبح تا 12 روز دوشنبه برای نمایان ساختن تجاوزات و تروریسم اسرائیلی در محاصره قدس و مسجدالاقصی، حمایت کنند.

 

خبرگزاری بین المللی اسلامی همچنین از همه رسانه‌های آنلاین و روزنامه‌ها خواست بخشی از تارنما‌ها و صفحات خود را به مسئله فلسطینیان و مسجدالاقصی اختصاص دهند و متحد با هم یک هفته را به نام «اسارت مسجدالاقصی» نامگذاری کنند.

 

این خبرگزاری از فعالان و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز خواست تا تلاش‌های خود را در این شبکه‌ها شدت دهند و نقشه‌های اسرائیل برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و نیت‌های شوم آن برای سرکوب نمازگزاران، دور نگهداشتن آن‌ها و ممانعت از ورودشان به مسجدالاقصی را برملا کنند.

 

همچنین فعالان و کاربران شبکه‌های اجتماعی تلاش کنند تا هویت اسلامی قدس و جایگاه آن در قلب بیش از 1.5 میلیارد مسلمان جهان را به اطلاع جهانیان برسانند.

 

هشتگ‌های #al-aqsa_Mosque، #Masjid_al-Aqsa و #المسجدـالأقصى برای این کمپین ایجاد شده‌اند.

 

این کمپین در پی تجاوزات اخیر شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران راه‌اندازی شد.

 

سازمان همکاری اسلامی نیز دیروز با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا برای پایان دادن به حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تجاوزات سیستماتیک و مکرر آن‌ها به این مکان مقدس اقدام کند./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات