۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۲۷۷۵۰۸

واحد فروش کتب موسسه میراث شیعه راه اندازی شد

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام قربانی، از آغاز به کار کتاب فروشی این مؤسسه خبر داد و گفت: این کتاب فروشی با هدف ترویج فرهنگ شیعی و نشر کتب مرجع راه اندازی شده است.
ميراث شيعه
 
حجت الاسلام رحیم قربانی، مدیر مؤسسه میراث شیعه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از آغاز به کار کتاب فروشی این مؤسسه خبر داد و گفت: این کتاب فروشی با هدف ترویج فرهنگ شیعی راه اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر دویست عنوان کتاب در این کتاب فروشی و در موضوعات مختلف آماده ارائه خدمات برای علاقه مندان و دوستداران کتاب می باشد، که از این میان 20 عنوان از کتاب های این کتاب فروشی مربوط به خود مؤسسه می باشد.
 
این استاد سطح عالی حوزه در خصوص کتاب های مؤسسه به کتاب معماری و شهر سازی مطلوب اسلامی اشاره کرد و گفت: این کتاب با هدف بررسی معماری اسلامی بر اساس متون دینی و نگرش تمدنی تدوین شده است و در راستای پیگیری منویات رهبری و پاسخی به بیانات ایشان به رشته تحریر در آمده است.
 
وی افزود: کتاب های دیگر موسسه را می توان به کتاب شاخص های معماری اسلامی، دارونامه طوبا، آسمان و ستارگان در قرآن، اختر شناسان و نوآوران مسلمان، هیئت و نجوم اسلامی، عرشیان خاک نشین، پیوند دین و فلسفه و دیگر کتب، اشاره کرد.
 
مدیر موسسه میراض شیعه، تصریح کرد: این کتاب فروشی واقع در ساختمان خود مؤسسه در ابتدای خیابان دارایی دو تبریز می باشد، همچنین فروشکاه اینترنتی موسسه نیز به زودی راه اندازی خواهد شد، بنابراین علاقه مندان می توانند از طریق تارنمای موسسه نیز به خرید کتب مورد نیاز خود مبادرت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک همچنین کتب تخصصی حوزه های علمیه نیز در این کتاب فروشی با تخفیف ویژه برای طلاب استان و شهرستان ها عرضه خواهد شد، با راه اندازی این بخش نیز طلاب از جانب تهیه کتب دیگر مشکلی نخواهند داشت.
 
حجت الاسلام قربانی با اشاره به هدف موسسه از احیای فرهنگ تشیع، تشریح کرد: تمام فعالیت های این مؤسسه بر محوریت فرهنگ تشیع و احیای آن در ابعاد مختلف فرهنگی و فکری می باشد که از نخستین محصولات مؤسسه می توان به دو کتاب در خصوص معماری اشاره کرد./854/ت302/ق
ارسال نظرات