۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۷۷۷۰۵

تلاش رسانه‎ای مسلمانان آمریکا برای مقابله با نیروگیری داعش

خبرگزاری رسا ـ یکی از فعالان رسانه‎ای به همراه رهبر مسلمانان اوانسویل با تولید ویدیوهای خود سعی در از بین بردن سوء برداشت‎ها در مورد اسلام و نیز مقابله با نیروگیری داعش دارند.
مسلمانان آمريکا
مرکز اسلامي چاتانوگا ناشويل تنسي
حمله تروريستي در آمريکا
به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از مسلمانان آمریکا برای اشاعه صلح دوستی اسلام و در مقابله با داعش، کمپینی اینترنتی را به راه انداختند.
 
زاک پارسونز، یک فعال رسانه ای به شبکه ان پی آر گفت: متاسفانه داعش در فعالیت های رسانه ای خود بسیار فعال است و با این کار قصد تغییر افکار جهان را دارد.
 
وی در ادامه افزود: امیدواریم که بتوانیم با ابزار رسانه ای به مقابله با فعالیت های داعش بپردازیم.
 
پارسونز برای مقابله با نیروگیری های داعش در فضای مجازی، با امام عمر عطیه رهبر جامعه اسلامی اوانسویل و استودیو رکلمیشن همکاری می کند.
 
عطیه در مورد هدف از تولید این ویدیوهای تبلیغی می گوید که امیدوار است به وسیله آن ها بتواند سوء برداشت ها از دین اسلام را از میان ببرد.
 
وی درباره ویدیوهای خود تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از مسلمانان آمریکایی دچار بحران هویت هستند. زیرا هنوز اسلام به عنوان دینی خارجی و بدون تطابق با جامعه آمریکا محسوب می شود.
 
امام عطیه و پارسونز در پروژه خود ده ها فیلم 4 دقیقه ای را با هدف برقراری ارتباط با جوانان تولید کرده اند.
 
تلاش عطیه و پارسونز تقدیر برخی شخصیت ها را به دنبال داشته است.
 
ریچارد مس، پژوهشگر امنیت بین الملل در دانشگاه اوانسویل گفت: هر چه تلاش هایی نظیر فعالیت های پارسونز و عطیه در به چالش کشیدن ایدئولوژی داعش زیادتر شود، این گروه تروریستی در تبلیغ افکار خود و جذب افراد ناآگاه، ناکام تر خواهد بود./847/ب902/د
ارسال نظرات