۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۷۸۳۱۳
نماینده پارلمان لبنان:

شکست رژیم صهیونیستی مرهون هماهنگی میان ارتش و مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان، تمرکز ظرفیت‌های داخلی برای مقابله با دشمنان لبنان را رمز پیروزی علیه رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری دانست.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد الرعد، نماینده پارلمان لبنان در جشن سالروز تاسیس ارتش به ویژگی‌های ممتاز ارتش لبنان اشاره کرد و گفت: ارتش این کشور در کنار شجاعت و شهامت، از بصیرت بالایی برخوردار است.


وی افزود: ارتش لبنان از یک آزادی و استقلالی برخوردار است که در امواج متلاطم سیاسی داخلی، دچار تغییر و تحول نمی شود.


نماینده پارلمان لبنان، همکاری و هماهنگی ارتش با نیروهای مقاومت را یکی از نقاط قوت نیروهای نظامی لبنان برشمرد و بیان کرد: هماهنگی این دو نهاد امنیتی نظامی ضامن امنیت کشور خواهد بود.


محمد الرعد به تبیین نتایج هماهنگی نیروهای نظامی در کشور پرداخت و گفت: وقتی تمام ظرفیت‌های داخلی کشور در یک جبهه متحد شود، می توانیم در برابر دشمن واحد، یعنی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفری به عنوان مزدوران اسرائیل غاصب، با تمام توان ایستادگی کنیم.


وی در پایان به اختلافات داخلی لبنان اشاره و تصریح کرد: کسانی که در داخل در روند فعالیت های ارتش و نیروهای مقاومت در مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری اخلالگری می کنند، نمی خواهند که این کشور رنگ آرامش را به خود ببیند و همواره در پی آن هستند که در سایه تهدید به اهداف شوم سیاسی خود دستیابی پیدا کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات