۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۷۸۳۴۷
معاون وزیر خارجه سوریه:

مبارزه با تروریسم سرآغاز راه حل بحران سوریه است

خبرگزاری رسا ـ معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به اهمیت مبارزه با تروریسم در سوریه تأکید کرد که دمشق از طرح روسیه برای ائتلاف منطقه‌ای حمایت می کند.
فيصل مقداد

به گزارش خبرگزاری رسا، فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه مبارزه با تروریسم را سرآغاز هر راه حلی برای بحران این کشور دانست.

 

وبگاه خبری «العاجل» ‌سوریه به نقل از مقداد گزارش داد که تروریسم میانه‌رو وجود ندارد و هر کس که سلاح به دست گیرد و با یک کشور بجنگد تروریسم است و باید با او جنگید.

 

وی با بیان این مطلب افزود: هیچ راه حلی در سوریه به نتیجه مطلوب نمی‌رسد مگر اینکه اولویت مطلق آن مبارزه با تروریسم باشد.

 

معاون وزیر خارجه سوریه در جریان یک همایش در دمشق تحت عنوان طرح‌های بین‌المللی و پیروزی‌های ارتش سوریه گفت: سوریه از طرح ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برای تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای به منظور مبارزه با تروریسم حمایت می‌کند.

 

مقداد با اشاره به اینکه سوریه آماده است که نقش مهمی در مبارزه با تروریسم داشته باشد تأکید کرد که هدف از این طرح ایجاد راه حل است نه ایجاد مشکل.

 

وی با بیان اینکه سوریه درباره دشواری پیوستن برخی از حامیان تروریسم به این عملیات سخن گفته است، اظهار داشت، باید اطمینان داشت که برخی از طرف‌ها پس از اینکه خطر تروریسم را احساس کرده‌اند هدایت شده‌اند./994/ب102/د

ارسال نظرات