۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۷۸۶۳۸
اخوان المسلمین مدعی شد؛

مسحیان درصدد نابودی اسلام در مصر هستند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت اخوان المسلمین مصر با دستیابی به فایل صوتی مدعی شد که مسیحیان مصر به دنبال اجرای نقشه‌ای برای نابودی اسلام از طریق جنگ‌های داخلی هستند.
اخوان المسلمين

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت اخوان المسلمین مصر مدعی شد کلیساها و مسیحیان مصر جنگ شدیدی را میان نظام و گروه‌های اسلامی به راه انداخته و تا اسلام در این کشور ریشه کن نشود از این عمل دست نخواهند کشید.

 

اخوان المسلمین با انتشار اخباری در بعضی از خبرگزاری‌ها تاکید کرد: فایل صوتی ضبط شده‌ای از داخل یکی از کلیساهای مسیحیان پیدا شده که در آن فردی از پایان یافتن اسلام در طی دو سال از طریق جنگ داخلی میان نظام و اخوان المسلمین خبر می دهد.

 

این فایل صوتی با فراخواندن مسیحیان به صبر و بردباری افزود: مصر درون دریایی از خون است که به زودی اسلام در آن پایان می یابد. در حوادث آینده ممکن است تعدای از قبطیان نیز قربانی شوند اما باید صبر کنید تا اسلام به طور کامل ریشه کن شود.

 

این فرد خاطر نشان کرد: مصر امروز در دریایی از خون غوطه ور است. با اندکی صبر از چنگال الازهر و مصیبت آن رهایی خواهیم یافت.

 

جمعیت اخوان المسلمین با بهانه قرار دادن این سخن مسیحیان را به ایجاد شکاف و اختلاف میان اخوان المسلمین و حکومت متهم ساخته است./981/ب903/د 

ارسال نظرات