۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۷۹۶۶۰
انقلابیان بحرین:

روز استقلال بحرین آغاز فصل جدید منطقه انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ خانواده شهدای بحرین و انقلابیان تاکید کردند بزرگداشت روز استقلال بحرین فصل جدیدی از منطق انقلاب را وارد عرصه سیاست کشور خواهد کرد.
14 اگوست

 

به گزارش خبرگزاری خانواده‌های شهدا و فعالان فرهنگی و حقوق بشر بحرین خواستار تجمع مردم در میدان لؤلؤ برای همبستگی با شهدا و زندانیان در روز 14 آگوست شدند.

 

خانواده شهدا با شعار «می توانیم بازگردیم» و «ملت سربلند و پیروز» مردم مناطق مختلف بحرین را به تجمع در میدان لولو و مشارکت در فعالیت بزرگداشت سالگرد استقلال بحرین دعوت کردند.

 

خانواده شهدای بحرین با نامیدن 14 آگوست به «شعله استقلال» این روز را روشنایی بخش انقلاب 14 فوریه بحرین توصیف و تاکید کردند: این دو روز آزادی و استقلال بحرین را در مسیر مبارزات کشور علیه سرکشی آل خلیفه به دنبال خواهد داشت.

 

گروه‌های مخالف نظام بحرین با صدور بیانیه با تایید حضور مردم در میدان لؤلؤ و حمایت نیروهای انقلابی مخالف حکومت، بر لزوم بزرگداشت روز استقلال بحرین تاکید و آن را منطق جدید انقلاب در مسیر مبارزات معرفی کردند.

 

انقلابیان بزرگداشت روز استقلال بحرین را فرصت جدیدی برای تجدید پیمان مبادی آزادی و استقلال و منطقی برای ایجاد عزم جدید در روح انقلاب مردم بیان کردند.

 

شهروندان بحرینی با توصیف نیروهای نظامی عربستان سعودی به اشغالگر تصریح کردند که وجود نیروهای عربستانی در بحرین دسیسه و خیانت غربی و منطقه‌ای حاکم به انقلاب را به اذهان متبادر می سازد./981/ب902/د

ارسال نظرات