۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۸۰۴۱۵
هنیه:

دست متجاوزان به قدس را قطع می‎کنیم

خبرگزاری رسا ـ معاون دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: دست هر کسی که به قدس تجاوز کند را قطع می‎کنیم و هرگز نمی‎گذاریم که خون ملت ما هدر رود.
هنيه

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه، معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: دست هر کسی که به قدس تجاوز کند را قطع می کنیم.

 

وی در مراسم جشن ازدواج دسته جمعی در شهر خانیونس خاطرنشان ساخت: قدس امانتی بر گردن ما و گواهی بر کوتاهی خائنان است. ما هرگز اجازه هدر رفتن خون ملت خود را نمی دهیم و در رفع مشکلاتش کوتاهی نمی کنیم. به هیچ وجه، در مقابل به آتش کشیده شدن خانه‌های هموطنان‌مان دست بسته نمی ایستیم.

 

اسماعیل هنیه با تاکید بر اینکه اهالی کرانه باختری از جاده مقاومت و حفظ اصول ملی خارج نخواهند شد، گفت: دلاورمردی‌هایی که مردم قهرمان کرانه باختری در مقابله با رژیم صهیونیستی از خود نشان می دهند، دلیلی بر آن است که روحیه مقاومت در خون این ملت جریان دارد.

 

این رهبر برجسته حماس با ابراز این مطلب که مردم فلسطین برای بیرون راندن اشغالگران، وحدت و دست یابی به استقلال می کوشند، از تمامی کسانی که لبخند را بر لبان این ملت می نشانند، تشکر کرد.

 

اسماعیل هنیه همچنین از تمامی شرکت کنندگان در مراسم جشن ازدواج جمعی در خانیونس تشکر کرد و خاطرنشان ساخت که هزینه این مراسم از طریق پناهندگان فلسطینی تامین شده است./994/ب101/د

ارسال نظرات