۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۸۰۷۰۴
مفتی مصر:

توطئه تجزیه عراق با وحدت ملت ناکام می‎ماند

خبرگزاری رسا ـ مفتی مصر با محکومیت حادثه تروریستی انفجار عراق، وحدت مردم این کشور در رویارویی با داعش و ناکام گذاشتن نقشه دشمنان در تجزیه این کشور را خواستار شد.
شوقي علام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شوقی علام مفتی مصرحادثه تروریستی انفجار بازار بغداد که منجر به کشته شدن ده‌ها بیگناه شد را محکوم کرد.

 

شوقی علام گفت: رفتارهای جنایتکارانه‌ای که داعش و سازمان‌های تروریستی و تندرو دیگر به آن مبادرت می ورزند با دستورات شریعت اسلامی در نفی خشونت، کشتار و ترساندن بیگناهان در تنافی است.

 

علام با اشاره به آنکه چنین اعمالی از سوی شریعت  محکوم و مصداق بارز فساد فی الارض است، افزود: خداوند مجازات شدید دنیوی و اخروی را برای کسانی که به چنین اعمال جنایتکارانه‌ای دست می زنند در نظر گرفته است.

 

مفتی مصر خاطر نشان کرد: جهانیان باید چهره زشت سازمان‌های تروریستی را دیده و نسبت به اهداف خبیث و پست آنان در تفکیک سرزمین‌ها از طریق کشتار مسلمانان پی ببرند. دنیا بداند که خطر گروه‌های تروریستی منحصر به منطقه خاصی نیست بلکه تروریسم تمام دنیا را تهدید می کند.

 

شوق علام چند دستگی میان فرزندان کشور را مهمترین عنصر تقویت عناصر تروریستی برشمرد و تصریح کرد: همگان باید برای مبارزه با داعش دست دوستی دهند. مردم عراق در شرایطی که از گوشه و کنار سخنانی پیرامون تقسیم عراق شنیده می شود وحدت خود را حفظ کرده و از اختلافات طایفه‌ای دوری گزینند./981/ب902/د

ارسال نظرات