۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۸۰۷۴۳

همکاری وزارت اوقاف و سلفی‎گرایان مصر برای انتخاب پارلمان

خبرگزاری رسا ـ منابع آگاه در وزارت اوقاف مصر از همکاری برخی از اعضای این وزارت با حزب سلفی النور برای انتخابات پارلمان خبر دادند.
وزارت اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، منابع آگاه در وزارت اوقاف مصر از امضای توافقنامه‌ای میان وزارت و رهبران سلفی مصر پیرامون اجازه تبلیغ و سخنرانی به مبلغان سلفی در مساجد سطح شهرها خبر دادند.

 

وزارت اوقاف مصر بعد از اتمام امتحانات اجازه تبلیغ و سخنرانی نماز جمعه را به مبلغان سلفی داده و در مقابل حزب سلفی النور از کاندیدای اوقاف در انتخاب پارلمان پیش رو حمایت خواهد کرد.

 

مسؤولان وزارت اوقاف در راستای صیانت از منافع شخصی خود و با طمع دستیابی به تعداد کرسی‌های بیشتر در پارلمان، تمام تلاش خود را برای پیروزی در انتخابات با همکاری سلفی‌ها انجام خواهند داد.

 

منابع آگاه تاکید کردند که صبری عباده مشاور وزیر اوقاف، یکی از مهمترین کاندیدای معرفی شده از سوی وزارت برای این دوره از انتخابات بوده و همکاری و هماهنگی‌های مناسبی میان وی و یونس مخیون رییس حزب سلفی النور صورت گرفته است.

 

منابع آگاه در وزارت اوقاف خاطر نشان کردند: کشف تعدادی از عناصر اخوان المسلمین در بدنه وزارت اوقاف از سوی حزب النور و برکناری آنها از سمت‌های مربوطه از جانب وزارت، ارتباط عمیقی را میان برخی از اعضای وزارت اوقاف مصر و حزب النور ایجاد کرده است./981/ب902/د

ارسال نظرات