۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۸۲۹۷۴

نماینده آیت الله سیستانی بر مبارزه با مفسدان اقتصادی و اداری تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر ضرورت مبارزه با مفسدان اقتصادی، اداری و اجرای طرح اصلاحات تاکید کرد.
حجت الاسلام عبدالمهدي کربلايي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سید علی سیستانی و تولیت آستان مقدس حسینی، امروز با سامی الاعرجی، رییس سازمان سرمایه گذاری ملی عراق دیدار و گفت‎وگو کرد.


الاعرجی پس از این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در دیدار با نماینده حضرت آیت الله سیستانی گزارشی از روند اجرای ساخت و آماده سازی فرودگاه امام حسین (ع) در هفته‎های گذشته را به وی دادیم.


وی تاکید کرد که شیخ کربلایی در روند ساخت و آماده سازی فرودگاه امام حسین (ع) توصیه‎های داشت که فعالان این عرصه را نسبت به این سفارش‎ها آگاه خواهیم کرد.


از سوی دیگر حجت الاسلام کربلایی در دیدار با جمعی از ورزشکاران عراقی بر ضرورت مبارزه با فساد در ورزش تاکید کرد و گفت: مرجعیت همیشه حامی همه مردم با مذاهب و مشاغل مختلف اعم از ورزشکار، فقیر، مسکین، یتیم و غیره بوده است.


وی تاکید کرد که مرجعیت نسبت به مشکلات و فساد مالی و اداری از سال‎های گذشته تا کنون به خوبی آگاه و آن را تشخیص داده است بنابراین با فشار و زبان صریح درپی اجرای اصلاحات و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری است.


نماینده آیت الله سیستانی خواستار صبر و تحمل در اجرای اصلاحات شد و خاطرنشان کرد که مردم نباید نسبت به حقوق مشروع خود عقب نشینی کرده و همچنان تا رسیدن به اهدافشان، حقوق خود را پیگری کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات