۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۸۳۷۰۱

نیروهای مقاومت مردمی یمن کامیون حامل سلاح القاعده را توقیف کردند

خبرگزاری رسا ـ دستگاه‎های امنیتی و کمیته های مردمی یک کامیون حامل سلاح‎های مختلف قاچاق در مسیر مارب - صنعا در تقاطع الجوف به سمت صنعا پایتخت را توقیف کردند.
ايست و بازرسي نظامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک مقام امنیتی افزود: دستگاه های امنیتی با همکاری کمیته های مردمی توانستند یک کامیون حامل سلاح قاچاق برای تروریست های القاعده ومزدوران عربستانی را که به سمت صنعا در حرکت هستند، توقیف کنند.

 

وی افزود: عملیات قاچاق سلاح و ارسال آن به القاعده و مزدوران عربستانی در داخل یمن نشان دهنده تلاش عربستان متجاوز برای ایجاد ناامنی وبی ثباتی در یمن پس از ناتوانی در تحقق پیروزی های نظامی است.

 

این منبع از مردم آگاه یمن خواست با هوشیاری مراقب توطئه های دشمن متجاوز عربستان باشند همانطور که نیروهای امنیتی وکمیته های مردمی نهایت تلاش خود را برای افشای توطئه های دشمن ودستگیری مزدوران عربستانی که امنیت وثبات یمن را هدف قرار داده به کار می گیرند.

 

عربستان در ائتلاف با 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای یمن را در اختیار دارد، جلوگیری کند.

 

در اثر حملات ناجوانمردانه جنگنده سعودی و ائتلاف عربی - آمریکایی به یمن از ششم فروردین تاکنون تقریبا تمامی زیرساختها، کارخانه ها، جاده ها و بسیاری از منازل مسکونی در یمن ویران شده و نزدیک به 5 هزار یمنی به شهادت رسیده اند. /981/ب102/د

ارسال نظرات