۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۸۷۰۹۹
آیت الله قبلان:

رژیم صهیونیستی و تکفیری‎ها دو قطب فتنه در منطقه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت دشمنان لبنان را اسرائیل غاصب و تکفیری‌ها دانست و تاکید کرد که مشکلات داخلی نباید ما را از حمایت ارتش و نهادهای امنیت غافل کند.
آيت‌الله قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت از مسؤولان خواست که با انجام مشاوره‌های عمیق در زمینه‌ حل مشکلات مردم، از هیچ تلاشی برای بهبود وضع معیشتی مردم دریغ نکنند.

 

وی بار دیگر بر ضرورت تسریع روند انتخاب رییس جمهور تاکید کرد و گفت: تا زمانی که این منصب خالی باشد امواج فساد، ادارات دولتی لبنان را رها نمی کند.

 

این عالم لبنانی از اقدامات ارتش و نهادهای امنتی در مقابله با گروه های تکفیری در نواحی مرزی قدردانی و اعلام کرد: مشکلات داخلی نباید موجب شود که ما از حمایت ارتش و نهادهای امنیتی غافل شویم.

 

آیت الله قبلان ادامه داد: امروزه تروریسم در منطقه در دو قطب رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری مشغول فتنه افروزی و جنایت هستند و برای مصون نگهداشتن لبنان از شر این دشمنان باید از ارتش حمایت کرد.

 

خطیب جمعه بیروت به بحران سوریه اشاره کرد و گفت: دیگر بعد از گذشت این زمان طولانی از شروع بحران سوریه بر همگان روشن شده که تنها راه حل این بحران از طریق سیاسی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات