۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۸۷۱۰۲

ضرب و شتم کودک مسلمان در مدرسه‎ای در بلژیک

خبرگزاری رسا ـ کودکی مسلمان به جرم نایستادن در صف، به شدت از سوی معلمش مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
ضرب و جرح کودک مسلمان در بلژيک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک معلم بلژیکی در مدرسه ای در شهر انتروپ، کودکی مسلمان را به جرم نایستادن در صف، به شدت مورد ضرب و جرح قرار داد.

 

مادر این کودک به روزنامه ای بلژیکی گفت که کودک 5 ساله وی تنها به جرم نایستادن در صف ضرب و جرح شد و سپس طنابی را به دور گردن وی بست.

 

وی افزود: من برای انفصال این معلم خاطی از شغلش، هر کاری خواهم کرد.

 

در اعتراض به این اقدام وحشیانه، چندین تن از مادران کودکان در حالی که عکس هایی از گردن مجروح این کودک را در دست داشتند، در شهر انتروپ تظاهرات کردند.

 

با وجود اعتراضات شدید والدین کودکان این مدرسه، مقامات آنجا از پذیرفتن این مسؤولیت طفره رفته و معلم خاطی را تبرئه کردند.

 

رییس آموزش و پرورش منطقه انتروپ نیز تنها به اظهار تاسف از این واقعه بسنده کرده و والدین را تا انجام تحقیقات بیشتر به آرامش فرا خواند.

 

کشورهای غربی در حالی دم از تمدن و احترام به حقوق بشر می زنند که خود در نقض ابتدایی ترین حقوق انسان ها هیچ ابایی ندارند. اقدامات رسانه های غربی در پاشیدن بذر نفرت از مسلمانان نیز در اسلام ستیزی گسترده در کشورهای غربی بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

حدود 638 هزار تن از جمعیت 11.2 میلوین نفری کشور بلژیک را مسلمانان تشکیل می دهند و 25 درصد از جمعیت بروکسل، پایتخت بلژیک را مسلمانانی با اصالت مراکشی، ترکیه ای، پاکستانی و بنگلادشی تشکیل می دهند. 77 مسجد از 300 مسجد سراسر بلژیک در شهر بروکسل قرار دارد./847/ب902/د

ارسال نظرات