۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۸۷۷۶۰

عزاداری باشکوه شیعیان در روز شهادت امام جواد در کاظمین

خبرگزاری رسا ـ صدها هزار تن از شیعیان سراسر جهان در حرم مطهر امامین کاظمین (ع) گردهم آمده و به عزاداری می‎پردازند.
عزاداری باشکوه شیعیان در روز شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری باشکوه شیعیان در روز شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری باشکوه شیعیان در روز شهادت امام جواد در کاظمین عزاداری باشکوه شیعیان در روز شهادت امام جواد در کاظمین حرم امام موسي کاظم(ع) در کاظمين اهرابي اصيلي- مديرکل کميته امداد خراسان شمالي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران تن از شیعیان و محبان اهل بیت (ع) از استان‎های مختلف عراق و سایر کشورهای اسلامی در حرم مطهر امامین کاظمین (ع) گردهم آمدند و در شب و روز شهادت امام جواد (ع) به عزاداری پرداختند.

 

هیأت های عزاداری در شب شهادت امام محمد جواد(ع) به عزاداری پرداختند.

 

محبان اهل بیت (ع) از صبح امروز نیز در سراسر حرم به عزادری پرداختند. حجت الاسلام سید جعفر المشعشعی از علمای عراق و ملا جلیل الکربلایی از مداحان عرب به مدت سه شب بعد از نماز مغرب از سوی آستان مقدس کاظمی در حرم مطهر امامین کاظمین (ع) به عزادری پرداختند.

 

 


مراسم نمادین تشییع پیکر امام محمد جواد(ع) با حضور ملیون‎ها نفر بر دوش زائران و مسلمانان صبح امروز در شهر کاظمیه برگزار شد.

 


حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز در صفحه اجتماعی فیس بوک خود شهادت امام جواد (ع) را به همه مسلمانان تسلیت گفت.

 

حجت الاسلام حکیم خاطرنشان کرد: امام جواد (ع) در حالی که در سن ۷ سالگی به مقام امامت رسید توانست کیان اسلام را  در شرایط سخت آن زمان حفظ کند./994/ب901/د

ارسال نظرات