۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۸۹۸۸۶
انصارالله:

یمن با خطرناک ترین تجاوز در تاریخ خود مواجه است

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاسی جنبش انصارالله در اولین سالروز انقلاب 21 سپتامبر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ملت یمن با خطرناک ترین تجاوز در تاریخ معاصر خود روبه رو است.
انصارالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای سیاسی انصارالله یمن در اولین سالروز انقلاب 21 سپتامبر خاطرنشان کرد که انقلاب یاد شده یک گام به جلو و یک پیروزی مهم برای ملت یمن بشمار می رود.

 

بیانیه یاد شده اعلام کرد: ملت یمن با قاطعیت در برابر توطئه ها ایستادگی کرده است.آخرین این توطئه ها کودتا علیه مهم ترین فرآیند سیاسی شکل گرفته در کشور بود.

 

بیانیه مزبور افزود: ملت یمن با تمامی توطئه های شکل گرفته در سطح اقتصادی، معیشتی و امنیتی مقابله کرده و آنها را به شکست کشانده است.

 

انصارالله تاکید کرد: ما با ملت یمن عهد و پیمان می بندیم که در کنار مردم در نبرد آزادیبخش ملی اش تا بیرون راندن مهاجمان و اشغالگران و دستیابی به استقلال کامل و تحقق یافتن ثبات قرار خواهیم داشت.

 

شورای سیاسی انصارالله از مواضع ملت یمن در حمایت از امت مسلمان و در مقدمه آنها موضوع فلسطین تقدیر و ستایش کرد و افزود: اعلام همبستگی با مسجد الاقصی برای ملت یمن موضوع جدیدی نیست زیرا مردم یمن در طی مراحل انقلاب پرچم فلسطین را برافراشته بود.

 

انصارالله از ملت های عرب و مسلمان و تمام جهان خواست تا به ارزشهای انسانی پایبند باشند که به تنهایی می تواند تضمین کننده امنیت و صلح در جهان باشد.

 

از ششم فروردین آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون بیش از 4 هزار یمنی که شمار زیادی از آنها را کودکان وزنان تشکیل میدهند کشته شدند.

 

عربستان و 9 کشور عربی دیگر به جز عمان از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که در اثر آن بیش از چهار هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته شده اند.

 

به عقیده بسیاری از کارشناسان، جنایات عربستان در یمن نسخه دیگری از رویکرد و رفتار رژیم صهیونیستی در غزه است./981/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات