۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۹۳۶۳۱
جبهه میانه رو مبارزه با اندیشه تکفیری:

سوریه به آوردگاه سازمان‌های تروریستی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه میانه رو مبارزه با اندیشه تکفیری مصر با انتقاد از عملکرد روسیه در حمله به مواضع داعش خاطر نشان کرد که سوریه پس از این عمل به اوردگاه سازمان‌های تروریستی تبدیل شده است.
صبره قاسمي موسس جبهه الوسطيه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صبره قاسمی دبیرکل جبه میانه رو مبارزه با اندیشه تکفیری در مصر با اشاره به همپیمانی سوریه و روسیه در حمله به مواضع داعش اعلام کرد که دخالت روسیه در مبارزه علیه داعش، خون تازه‌ای را در رگ‌های جریان‌های تکفیری و خشونت طلب نظیر القاعده و داعش جاری ساخت.

 

صبره افزود: حمله روسیه به مواضع داعش، فرصت مناسبی را در اختیار نیروهای اسلام سیاسی سنی مذهب قرار داد تا بار دیگر به صحنه سیاسی منطقه بازگردند.

 

وی خاطر نشان کرد: صحنه سوریه به آوردگاه گروه‌های جهادی تبدیل شده است و این امر اسباب نزدیکی میان داعش و القاعده با سایر گروه‌های اسلامی و تمامی مجاهدان جهان را فراهم می‌آورد تا از این طریق به تسویه حساب کامل با موسکو روی آورند.

 

این فعال سیاسی مصری نسبت به تکرار سناریوی افغانستان در سوریه هشدار داد و تصریح کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکایی در جهت تقویت و بسیج سازمان‌های جهادی در سراسر عالم گام برداشته تا راه فشار و جلوگیری از نفوذ مسکو در سوریه گرفته و سناریوی اتحاد جماهیر شوروی سابق را تکرار کند./981/ب902/د

ارسال نظرات