۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۹۴۰۴۸
رهبر جهادی مصر:

مسکو به اهداف خود در نابودی داعش دست نمی‎یابد

خبرگزای رسا ـ رهبر جهادی مصر با انتقاد از دخالت روسیه در جنگ علیه داعش تاکید کرد که مسکو به اهداف خود در سوریه که نابودی داعش است، دست نخواهد یافت.
حمله روسيه به مواضع داعش در سوريه

 

به گزارش خبرگزای رسا، یار سعد، رهبر جهادی مصر با اشاره به تبعات خطرناک دخالت مسکو در جنگ سوریه تاکید کرد که این حملات به اهداف خود که نابودی داعش است، دست نخواهد یافت بلکه در گسترش داعش سهم به‌سزایی دارد.

 

سعد افزود: داعش با متقاعد ساختن کلیسای ارتودوکس به اینکه دخالت روسیه در جنگ با داعش، جنگی دینی است، از این کلیسا در جهت جذب بیشتر نیروهای جهادی از کشورهای مختلف سوء استفاده کرده و سناریوی جهاد در افغانستان، در سوریه نیز تکرار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد که بیشر فرزندان جهان اسلام از دیدگاه و درک صحیحی نسبت به خطر داعش بهره‌مند نیستند و این مساله، زمینه را برای داعش در تقویت و مطرح ساختن خود در عرصه جهانی فراهم می‌آورد.

 

از سوی دیگر ولید البرش از اعضای جنبش «تمرد الجماعه الاسلامیه» مصر، دخالت مسکو در سوریه و تلاش وی در پاکسازی سرزمین‌های این کشور از لوث وجود داعش را ستود.

 

البرش در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: ضربات سنگین روسیه به خائنان داعشی و مزدوران غربی موجود در سوریه، اقدام بسیار مناسبی در جلوگیری از تقسیم نشدن سوریه دارد./981/ب901/د

ارسال نظرات