۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۹۴۹۸۵
رهبر حزب اتحادیه صهیونیست:

سیاست‌های نتانیاهو و بنت به انزوای اسرائیل در جهان منجر شده است

خبرگزاری رسا ـ رهبر حزب «اتحادیه صهیونیست» با انتقاد از نخست وزیر و وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی، سیاست‌های آنها را عامل کشته‌ شدن اسرائیلی‌ها و انزوای این رژیم در جهان عنوان کرد.
هرتزوگ

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «اسحاق هرتزوگ» رهبر حزب اتحادیه صهیونیست در جلسه روز گذشته (دوشنبه) کنست از «بنیامین نتانیاهو» خواست «به خانه برود» و «نفتالی بنت» (وزیر اقتصاد اسرائیل) را هم با خود ببرد؛ کسانی که سیاست‌های‌شان ناکام بوده و اسرائیل را در جهان منزوی کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، بعد از آنکه نتانیاهو گفت، اسرائیل با مشکلات سخت‌تری نسبت به موج اخیر ناآرامی‌ها اخیر روبرو بوده و این دور از «تروریسم» را هم پشت سر خواهد گذاشت»، هرتزوگ گفت:« نتانیاهو مدعی است که به همراه بنت در حال مدیریت درگیری‌هاست. روشی که شما این مناقشه را مدیریت می‌کنید به چاقویی برای زدن به کمر ما اسرائیلی‌ها تبدیل شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از «نفتالی بنت» پرداخت و اظهار داشت: پیشنهاد او برای ضمیمه کردن منطقه C به کرانه باختری و افزودن 70 هزار عرب به جمعیت اسرائیل از طریق اعطاء شهروندی به آنها، آغاز ماجرا بود. یک روز ما در اقلیت خواهیم بود و زندگی ما به جهنم تبدیل می‌شود. اگر ما برای رسیدن به راه‌حل ایجاد دو دولت تلاش نکنیم، تحت رهبری بنت و دوستانش این اتفاق برای ما رخ می‌دهد.

 

هرتزوگ موضوع پیوستن به کابینه ائتلافی را تکذیب کرد و گفت، اسرائیل به صدای مخالف قدرتمندی با سیاست‌های ناکام کابینه نیاز دارد.

 

«حنین زعبی» نماینده حزب «فهرست مشترک اعراب» نیز روز گذشته (دوشنبه) از سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنست و انتقاد او نمایندگان عرب پارلمان اسرائیل به خاطر تحریک فلسطینی‌ها علیه یهودیان گفت: نتانیاهو عصبانی است بنابراین به دشمن نیاز دارد. او به دنبال مقصر برای ناکامی‌های خود است./982/ب101/د

ارسال نظرات