۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۴۷۴
حکیم:

مجاهدان با لبیک به ندای امام حسین در حال نبرد با تروریست‎ها هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به رشادت‎های رزمندگان عراق در مبارزه با تروریسم، آنان را پیروان اهداف امام حسین (ع) خواند.
حجت الاسلام سيد عمار حکيم، رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، در مراسم عزای حسینی که در دفتر خود در بغداد برگزار شد، بر تمسک بر اصول و اهداف امام حسین (ع) تاکید کرد و گفت: ما باید در همان مسیری قدم برداریم که امام حسین (ع) در سال 61 قمری برداشته است.


وی مقارنت شعار عملیات «لبیک یا رسول الله» با ماه محرم را بسیار زیبا توصیف کرد و افزود: فرزندان ما در ارتش، نیروهای انتظامی، بسیج مردمی و گروه‎های عشائر با تمسک به اهداف امام حسین (ع) در مناطق بیجی، الرمادی و غیره با جریان‎های تروریستی و تکفیری به مبارزه برخواسته‎اند.


حجت الاسلام حکیم تصریح کرد: رزمندگان عراقی با استقبال از شهادت به دفاع از کرامت، عقیده و ملت می‎پردازند. آنان به طور حقیقی لبیک گویان به ندای یاری طلبی امام حسین (ع) هستند.


وی ادامه داد: با بررسی زندگانی امام حسین (ع) درس‎های بسیاری در زمینه‎ مفاهیم اخلاقی، فرهنگی و معارف دینی به دست می‎آوریم.


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به زیارت پرشور پیروان اهل بیت (ع) از حرم‎ها آنان گفت: حضور بیش از 6 میلیون در دسته عزای طویریج، 20 میلیون در مراسم اربعین، 8 میلیون در شهادت امام کاظم (ع) در بغداد و حضور میلیونی عاشقان و پیروان اهل بیت (ع) در مراسم‎های مذهبی نشان دهنده علاقه آنان به ائمه اطهار (ع) است./994/ب902/د

ارسال نظرات