۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
کد خبر: ۲۹۶۰۱۷
عضو ارشد حزب الله لبنان:

جریان 14 مارس راه نفوذ تکفیری‎ها به لبنان را هموار می‎کند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت که تکفیری‌ها همواره در صدد نفوذ به خاک لبنان هستند و تنها ایستادگی رزمندگان حزب الله توانسته از ورود این عناصر تروریستی جلوگیری کند.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم سوگواری ماه محرم در شهر المروانیه این کشور از ایستادگی نیروهای حزب الله در برابر گروه‌های تکفیری سخن گفت و تاکید کرد: عناصر تروریستی تکفیری همواره درصدد نفوذ به خاک لبنان هستند اما رزمندگان مقاومت با تمام توان در برابر این تروریست‌ها ایستادگی کرده و آنان را از مرزهای کشور عقب می رانند.

 

وی افزود: حزب الله به طور همزمان هم با دشمن صهیونیستی به مقابله می پردازند و هم با عناصر تکفیری مبارزه می کند و در این دو جبهه از هیچ تلاشی برای تامین امنیت لبنان دریغ نمی کند.

 

این روحانی لبنانی تصریح کرد: زمانی که روسیه در قبال اقدامات تروریستی تکفیری‌ها احساس خطر می کند، قطعا لبنان نیز باید بیش از روسیه برای مقابله با تهدید تروریست‌های تکفیری تدابیر لازم را بیندیشد؛ چرا که افراط گرایان به مراتب به مرزهای ما نزدیکتر هستند و تهدید جدی تری برای ما به حساب می آیند.

 

حجت الاسلام قاووق به تحرکات فتنه افروزانه برخی جریان‌های سیاسی داخلی لبنان پرداخت و خاطر نشان کرد: حامیان جریان 14مارس با اقدامات خود مسیر نفوذ تکفیری‌ها به کشور را هموار می کنند. اقدامات حامیان این جریان علیه مصلحت ملی لبنان است.

 

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در پایان، با انتقاد از عملکرد این جریان در کشور گفت: حامیان جریان 14مارس نه تنها مشکلی از مردم حل نکردند، بلکه با اقدامات نسنجیده خود بر عمق بحران‌های موجود در کشور افزودند. دلیل کارشکنی حامیان این جریان وابستگی به بیگانگان است و همین مساله انتخاب رییس جمهور را تاکنون به تاخیر انداخته است./1321/ب902/د

ارسال نظرات