۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۹۶۵۸۹
نماینده پارلمان لبنان:

آمریکا و عربستان از هر ابزاری برای ضربه به محور مقاومت استفاده می‌کنند

خبرگزرای رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که آمریکا و عربستان از هر ابزاری برای ضربه زدن به مقاومت استفاده می‌کنند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان و عضو فراکسيون مقاومت اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مراسم یادبود یکی از شهدای حزب الله، محور مقاومت را در حال مبارزه با آمریکا و عربستان سعودی دانست و گفت: آمریکا و آل سعود تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا پرونده مقاومت را در منطقه ببندند.

 

وی افزود: آمریکا و عربستان در مرحله اول دشمنی خود را در مسایل سیاسی نشان دادند اما با شکست روبرو شدند و در مرحله بعد با اقدامات نظامی در سال 2006 میلادی تلاش کردند به مقاومت ضربه بزنند و بار دیگر ناکام ماندند. حال تلاش می کنند با استفاده از جنگ نیابتی در مناطقی چون سوریه و عراق دشمنی خود را ابراز کنند، اما مقاومت با حضور فعال در سوریه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

 

این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: آمریکا و عربستان از هر ابزاری برای ضربه زدن به لبنان استفاده و تلاش می کنند با بهره گیری از افراد نفوذی در دستگاه سیاسی کشور، سیاست تکروی را اجرا کرده و از هرگونه مشارکت سیاسی احزاب جلوگیری کنند.

 

الموسوی تصریح کرد: بر همگان روشن است که میشل عون، رییس حزب تغییر و اصلاح می تواند با قدرت، پست ریاست جمهوری را تصدی کند و توازن سیاسی را به کشور بازگرداند، اما دشمنان لبنان با سنگ اندازی در مسیر انتخاب رییس جمهور ماه‌هاست که در اجرای این امر مهم تاخیر انداخته اند.

 

نماینده پارلمان لبنان در پایان، به تهدیدهای پیش روی لبنان پرداخت و اظهار داشت: اگر مقاومت در لبنان به وظایف خود عمل نکند و عنان کار در دست افراد وابسته به بیگانگان قرار بگیرد، چیزی نمی گذرد که لبنان همانند عراق و سوریه محل تاخت و تاز نیروهای تروریستی تکفیری شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات