۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۲۸۸
به مناسبت ماه محرم؛

نمایشگاه کتاب «ولایت سرخ» در کتابخانه امام صادق مشهد گشایش یافت

خبرگزاری رساـ به مناسبت حلول ماه محرم، ماه حماسه و شجاعت، نمایشگاه کتاب با عنوان «ولایت سرخ» در کتابخانه امام صادق علیه السلام وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد گشایش یافت.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، احمد زارعی مسئول کتابخانه امام صادق علیه السلام با اعلام این خبر، گفت: در نمایشگاه «ولایت سرخ» حدود 100 عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با زندگی امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان از 26 مهر تا 5 آبان ماه 1394 در معرض نمایش علاقه مندان قرار دارد.

وی افزود: از جمله کتاب های این نمایشگاه می توان از عناوینی چون «امام حسین علیه السلام در آیینه تاریخ»، «در سوگ امیر آزادی»، «شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی»، «عبرت های عاشورا» و ... نام برد.

زارعی ابراز کرد: نمایشگاه کتاب با عنوان «ولایت سرخ» در ادامه سلسله نمایشگاه های مناسبتی کتابخانه امام صادق علیه السلام و با هدف آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با این کتاب ها و معرفی منابع موجود به مراجعان، تقویت و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برپا شده است.

مسئول کتابخانه امام صادق علیه السلام اضافه کرد: کتابخانه امام صادق علیه السلام، یکی از مجموعه کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد است که از سال 1370 در طبقه فوقانی مسجد امام صادق علیه السلام در خیابان دانشگاه دایر شد.

یادآور می شود؛ نمایشگاه کتاب با عنوان «ولایت سرخ» از 26 مهر تا 5 آبان ماه 1394 از ساعت 30/7 تا ‌30/19 پذیرای دوستداران فرهنگ و ادب است./1310/د102/ق

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات