۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۹۷۸۸۸
نماینده آیت الله نجفی:

مجاهدان با تمسک به امام حسین بر تروریسم پیروز می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده یکی از مراجع تقلید نجف اشرف در مراسم سوگواری امام حسین (ع) ضمن تبریک به مناسبت پیروزی رزمندگان بر تروریسم خاطرنشان کرد: مجاهدان با تمسک به امام حسین (ع) بر تروریسم پیروز می‎شوند.
حجت الاسلام علي نجفي نماينده حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی نجفی، فرزند حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف امروز در مراسم سوگواری امام حسین (ع) که در حسینیه دفتر حجت الاسلام شیخ همام حمودی، معاون رییس پارلمان عراق برگزار شد، بر ضرورت ادامه اصلاحات حسینی تا ظهور امام زمان(عج) تاکید کرد.


وی افزود: اصلاحات زمانی به پایان می‎رسد که زمین پس از ظلم و ستم با عدل و برابری پر شده باشد.


نماینده حضرت آیت الله نجفی وضعیت عراق را خطرناک توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: عراق از نظر سیاسی، اقتصادی و امنیتی با مشکلات گوناگونی مواجه است و هر کس با بهانه‎های مختلف به دزدی از این کشور می‎پردازد.


وی ادامه داد: با توجه به این مشکلات و بحران‎های موجود در عراق، نیروهای امنیتی و بسیج مردمی با قدرت درپی مبارزه با تروریسم هستند و اراضی این کشور را از لوث تروریسم پاکسازی می‎کنند.


حجت الاسلام نجفی خواستار حمایت از مجاهدان شد و تاکید کرد که رزمندگان عراقی با منبر امام حسین (ع) تربیت شده‎اند و اگر سید شهدا (ع) نبود هیچ گاه مجاهدان در مبارزه با تروریسم موفقیتی کسب نمی‎کردند.


وی پیروزی‎های اخیر در بخشی از مناطق عراقی را به مجاهدان این کشور تبریک گفت و از خداوند شفا عاجل مجروحان را مسالت کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات