۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۹۸۴۹۱

پارلمان بحرین فراخوان سفیران کشورهای عربی از ایران را خواستار شد

خبرگزاری رسا ـ تعدادی از نمایندگان پارلمان بحرین در ادامه اظهارات ضد ایرانی مقامات منامه، از کشورهای عربی خواستند سفرایشان را از ایران فرا بخوانند.
دولت بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تعدادی از نمایندگان پارلمان بحرین مدعی شدند فراخواندن سفیر این کشور از ایران درخواستی مردمی بوده و از کشورهای عربی دیگر نیز خواستند سفرای خود را از تهران فرا بخوانند.

 

منابع آگاه محلی در گزارشی اعلام کردند: نمایندگان بحرینی به سیاست ایران در منطقه به ویژه در خصوص بحرین حمله کردند و از کشورهای عربی خواستند مانند منامه با ایران رفتار کنند.

«محمد الحمادی» یکی از نمایندگان بحرینی مدعی شد: مداخلات ایرانی سال به سال شدیدتر می‌شود و اگر به جلسات پارلمان نگاهی کنیم می‌بینیم که درخواست‌هایی برای قطع روابط با ایران وجود دارد.

 

«محسن البکری» دیگر نماینده بحرینی ادعا کرد: بحرین بیشتر از یک بار حسن‌همجواری خود را با ایران نشان داده اما با کمال تاسف فقط شاهد مداخلات ایران بوده است؛ وی افزود اخراج کاردار ایران از بحرینی گامی بود که قوه مقننه از آن استقبال کرد.

 

بحرین در اوایل ماه جاری (اکتبر) با اتهام‌زنی‌های واهی سفیر خود را از منامه فراخواند و به کاردار ایران در بحرین 72 ساعت مهلت داد خاک این کشور ار ترک کند./981/ب102/د

ارسال نظرات