۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۹۰۹۹

تاکید مقام نظامی مصر بر خشکاندن ریشه تروریسم در سوریه

خبرگزاری رسا ـ مشاور معنوی نیروهای مسلح مصر تاکید کرد که مشکل سوریه تا قبل از خشکاندن ریشه تروریسم ها راه حل سیاسی ندارد.
تروريسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالمنعم کاطو مشاور معنوی نیروهای مسلح مصر با بیان آنکه تا پیش از نابودی پدیده تروریسم، راه حل سیاسی در این کشور پاسخگوی بحران موجود نیست تاکید کرد که باید ریشه تمام گروه های تروریستی در سرزمین های سوریه خشکانده شود و پس از آن با تشکیل شورای انتقالی، مراحل تغییر حکومت آغاز شود.

 

وی با تاکید بر اینکه موضع دولت ترکیه نیز باید در قبال سوریه تغییر کند، افزود: ترک ها بیشترین استفاده را از بحران سوریه می برند و از بنزین و ذخایر سوختی که در اختیار گروه تروریستی داعش قرار دارد، استفاده می کنند.

 

این نویسنده مصری گفت: آمریکا تلاش می کند سوریه را به کشورهای کوچک تقسیم و گروه های تروریستی را بر آنها مسلط کند تا تمام منطقه از سوی گروه های تروریستی تهدید شود و سریال بحران مردم سوریه به دیگر مناطق، منطقه نیز کشانده شود.

 

کاطو در ادامه با اشاره به اقدام جنگنده - بمب افکن های روسی در هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در سوریه نیز، تصریح کرد: اقدام نظامی روسیه در سوریه، نقشه غربی ها را برملا کرد و رویارویی روسیه و آمریکا در منطقه به نفع جهان عرب و امنیت ملی کشورهای عربی خواهد بود./981/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات