۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۹۹۹۳۶

هراس دستگاه‎های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از قیام فلسطینیان

خبرگزاری رسا ـ سرویس های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به قیام همگانی فلسطینیان طی چند ماه آینده به شدت ابراز نگرانی کردند.
جوانان فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سرویس های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی امروز طی پیامی نسبت به قیام همگانی فلسطینیان طی چند ماه آینده به شدت ابراز نگرانی و تاکید کردند: قیام آتی فلسطینیان شدیدتر و گسترده تر از انتفاضه کنونی خواهد بود.

 

در همین راستا، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان "هاآرتص" گفت: گمانه زنی های چند روز گذشته مقامات سیاسی اسرائیل حکایت از آن دارد که خروش توده های فلسطینی هر لحظه امکان دارد اتفاق بیفتد.

 

"آموس هارئیل" افزود: دلیل قیام آتی به ضعف موضع محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و بروز اختلافات میان مقامات این تشکیلات بر سر جانشین عباس و خشم فلسطینیان بر می شود.

 

وی از پرداختن به علل اصلی شکل گیری انتفاضه قدس از جمله تعرضات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و شهر قدس و تلاش تل آویو برای تقسیم این مسجد خودداری کرد.

 

وی همچنین از سخن گفتن در مورد تجاوزات بی وقفه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان و سرزمین و مقدسات شان از جمله به آتش کشیدن مساجد و خانه های فلسطینیان که وحشیانه ترین و دلخراش ترین آنها سوزاندن خانواده دوابشه در روستای دوما واقع در جنوب شهر نابلس بود، طفره رفت./994/ب102/د

ارسال نظرات