۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۰۰۳۹۴

فراخوان حماس برای شرکت در راهپیمایی جمعه خشم و تشدید رویارویی با اشغالگران صهیونیست

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از ملت فلسطین، اعضا، حامیان و طرفداران این جنبش خواست تا در راهپیمایی امروز جمعه شرکت کنند و به رویارویی خود با اشغالگران صهیونیست در مناطق مرزی کرانه باختری و قدس اشغالی شدت بخشند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: درگیری های جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مرزی موجب سراسیمگی و سردرگمی دشمن صهیونیستی و ناتوانی آن در مدیریت بحران داخلی اش شده است و این امر ایجاب می کند که ملت فلسطین به درگیری های خود با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در تمامی مناطق حضور این متجاوزان شدت بخشند.

 

در این بیانیه می خوانیم: این فرخوان به منظور اعلام وفاداری به شهدا و اسرای فلسطینی و به منظور تاکید بر گزینه وحدت و مقاومت صورت می گیرد.

 

حماس در استان الخلیل پیشتر گروه های ملی و جوانان را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی باشکوهی که از مقابل مسجد وصایا الرسول در منطقه جنوبی برگزار می شود، دعوت کرد.

 

این جنبش تاکید کرد: تحرکات امروز جمعه به منظور وفاداری به خون شهدا و حمایت از انتفاضه قدس و حراست از مسجد حضرت ابراهیم (ع) و منطقه جنوبی الخلیل در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی صورت می گیرد.

 

جنبش مقاومت اسلامی حماس در نابلس قبلا نیز فلسطینیان ساکن این شهر و روستاهایش را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی که از مسجد النصر به سمت میدان الشهدا واقع در مرکز این شهر به راه می افتد، دعوت کرد./980/ب101/د

ارسال نظرات