۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۰۰۶۱۰

اذعان صهیونیست‎ها به شکست نتانیاهو در مقابله با انتفاضه قدس

خبرگزاری رسا ـ طی نظرسنجی اکثر صهیونیست‎ها احساس می کنند نخست وزیر این رژیم پس از گذشت یک ماه و نیم از آغاز انتفاضه قدس در مقابله با عملیات های فلسطینیان شکست خورده است.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نتایج نظرسنجی برگزار شده از سوی شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان می دهد که اکثر صهیونیست ها احساس می کنند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پس از گذشت یک ماه و نیم از آغاز انتفاضه قدس در مقابله با عملیات های فلسطینیان شکست خورده است.


نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که تنها 16 درصد از صهیونیست ها عملکرد نتانیاهو در برابر انتفاضه کنونی قدس را موفقیت آمیز می دانند.

 

در مقابل، 39 درصد از صهیونیست ها معتقد هستند که اویگدور لیبرمن رئیس تندروی حزب راستگرای "اسرائیل خانه ما" قدرت بیشتری برای مقابله با این عملیات ها دارد.

 

گفتنی است از آغاز انتفاضه قدس تاکنون که از اوایل ماه اکتبر گذشته آغاز شده است، 14 صهیونیست به هلاکت رسیده و نزدیک به 300 نفر دیگر هم زخمی شده اند. در همین راستا، دو نظامی صهیونیستی روز گذشته به ضرب گلوله های تک تیرانداز فلسطینی در الخلیل به هلاکت رسیدند و 4 نظامی و شهرک نشین صهیونیست نیز در عملیات های دیگر زخمی شدند تا صهیونیست ها خاطره تلخی از جمعه خشم ملت فلسطین در کرانه باختری داشته باشند./994/ب102/د

ارسال نظرات