۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۳۰۰۹۶۱
تازه مسلمان کلمبیایی:

امام سجاد از دروازه‎های معرفت و شناخت اخلاق اسلامی است

خبرگزاری رسا- تازه مسلمان شده کلمبیایی گفت: مسلمانان باید با تاسی از سخنان و رهنمودهای اهل بیت و سخنان امام سجاد(ع) دین اسلام و به ویژه قیام امام حسین(ع) را در جوامع غیر مسلمان معرفی کنند.
 امام سجاد عليه السلام
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، عبدالحکیم از تازه مسلمان شدگان کلمبیایی امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، با توضیح شرایط تبلیغات اسلامی در کشورهای غربی بیان کرد: در بسیاری از کشورهای غربی آشنایی و تبلیغات دین اسلام به صورت گسترده صورت نمی گیرد اما می بینیم که در همین کشورهای مسیحیان و افراد زیادی از ادیان مختلف به اسلام گرویدند.
 
وی ادامه داد: سخنان اهل بیت(ع) به ویژه تاکید آنها بر شناخت اسلام و شناساندن این دین و شیعه به مردمانی با ادیان های مختلف، سبب گرایش بسیاری از غربیان به ائمه اطهار شده است.
 
این مسلمان کلمبیایی تاکید کرد: یکی از دروازه های معرفت و شناخت واقعی اخلاق اسلامی امام سجاد(ع) است که تمامی سجایای معنوی اهل بیت و این امام بزرگوار در کتاب ایشان نمایان است.
 
عبدالحکیم در ادامه با اشاره به گستردگی دین اسلام عنوان کرد: دین اسلام یکی از ادیان بزرگ زندگی است که در تمامی ابعاد حقوقی و معنوی دستورات بسیار عمیقی دارد که باید با مطالعه و تحقیق و پژوهش آن را به دیگر جهانیان نشان داد.
 
وی ادامه داد: امام سجاد(ع) از نمونه های بارز اخلاق و معنویات دنیای اسلامی است که در میان تمامی مسلمانان باید به عنوان راهنمای زندگی مورد استفاده قرار گیرد.
 
این تازه مسلمان شده کلمبیایی تصریح کرد: در بسیاری از منابع اسلامی به صحیفه سجادیه و رنمودهای امام سجاد(ع) به عنوان یک راهنما در رسیدن به معنویات و شناخت سیره اهل بیت اشاره شده است.
 
عبدالحکیم در پایان خاطر نشان کرد: مسلمانان باید با تاسی از سخنان و رهنمودهای اهل بیت(ع) و سخنان امام سجاد(ع) دین اسلام و به ویژه قیام امام حسین(ع) را در جوامع غیر مسلمان معرفی کنند./851/ب202/د
ارسال نظرات