۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۰۱۳۸۸
سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

توان لازم برای مقابله با متجاوزان را داریم

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ارتش یمن با اشاره به آخرین تحولات جنگی در کشورش تاکید کرد که آماده مقابله با هر متجاوزی بوده و توان لازم را نیز در اختیار داریم.
سخنگوي ارتش يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از نقشه ائتلاف تحت رهبری عربستان برای اشغال سواحل غربی کشورش با استفاده از برخی عناصر مزدور خارجی پرده برداشت و خاطرنشان کرد که نیروهای یمنی توان لازم برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمن را دارند.

 

شرف غالب لقمان گفت: ائتلاف متجاوز با جمع آوری و بسیج تجهیزات جنگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز فراخوان شماری از عناصر مزدور از برخی کشورها درصدد اجرای نقشه خود برای اشغال این مناطق است.

 

وی خاطرنشان کرد که نیروهای متجاوز می کوشند به هر طریقی و با انجام عملیات هلی برن این نیروها را در سواحل غربی یمن برای اشغال «تعز» و «الحدیده» با همکاری عناصر مزدور داخلی، پیاده کنند.

 

سخنگوی ارتش یمن در عین حال گفت: نقشه های دشمن برای ارتش و کمیته های مردمی کاملا آشکار و شناخته شده است و نیروهای یمنی برای مقابله با آنها در آمادگی کامل بسر می برند.

 

وی افزود: اکنون زمان آن رسیده، کسانی که در توانایی های ارتش و کمیته های مردمی و نیز پایداری ملت یمن تردید دارد، در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

 

وی همچنین گفت که نشانه های پیروزی بر ائتلاف متجاوران و مزدوران داخلی در حال آشکار شدن است.

 

عربستان با حمله به فقیرترین کشورعربی منطقه می خواهد عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن نیروهای مقاومت مردمی که امنیت شهرهای یمن را دراختیار دارند، جلوگیری کند./981/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات