۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۳۰۱۷۷۹
کارشناس روس:

منافع آمریکا در ناامن کردن منطقه است

خبرگزاری رسا ـ در حالی که آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم در سوریه است، کارشناسان این ادعا را ساده اندیشانه توصیف می کنند زیرا منافع آمریکا درناامن بودن منطقه اوراسیا است.
آمادگي ارتش روسيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با وجود اینکه دولت آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم در سوریه است، یک کارشناس روس باور چنین ادعایی را بسیار ساده اندیشانه توصیف کرد.

 

سرگئی میخایف تحلیلگر مسائل سیاسی در هشتمین جلسه رسانه های اروپا ـ آسیا گفت: منافع آمریکا در بی ثباتی در منطقه اوراسیا است، بنابراین تقاضای مبارزه با داعش از آمریکا بسیار ساده اندیشانه است.

 

وی افزود: غربی ها بسیار بدتر از آن که ما فکرش را می کردیم عمل می کنند. ما روی شرافت و صداقت غرب یعنی ارزش هایی که غرب هیچگاه آن ها را نداشته است حساب باز کرده بودیم.

 

این کارشناس امور بین الملل با اشاره به مبارزه روسیه با داعش تاکید کرد: آمریکا داعش را خطر به حساب نمی آورد و ما نمی توانیم تا زمانی که غربی ها داعش را به عنوان تهدید تشخیص دهند، منتظر بمانیم.

 

میخایف ضمن اشاره به بی صداقتی آمریکا گفت: شاید بتوان با کشورهای اروپایی در مورد همکاری در مبارزه با داعش سخن گفت اما هرگز نمی توان همکاری آمریکا را در این جنگ محسوب کرد./847/ب902/د

ارسال نظرات