۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۳۰۱۹۴۱

استقبال حماس از تصمیم اتحادیه اروپا برای درج شناسه بر روی کالاهای رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت حماس از تصمیم اتحادیه اروپا برای درج شناسه کالا بر روی کالاهای تولیدی شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، قدس و بلندی های اشغالی جولان استقبال کرد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از تصمیم اتحادیه اروپا برای درج شناسه کالا بر روی کالاهای تولیدی شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، قدس و بلندی های اشغالی جولان استقبال کرد و آنرا اقدامی در مسیر صحیح دانست.


این جنبش طی بیانیه ای که سامی ابو زهری سخنگوی حماس آن را قرائت کرد، خاطر نشان ساخت که این تصمیم تمامی کالاهای تولیدی شهرک های صهیونیستی را در بر می گیرد و محدود به کالاهای خاصی نیست.

 

حماس همچنین خواستار اعمال برخی تحریم ها و مجازات ها علیه کالاها و خدمات ارائه شده از سوی کلیت رژیم صهیونیستی؛ و نه تنها علیه کالاهای تولیدی شهرک های صهیونیست نشین شد.

 

اتحادیه اروپا پس از سه سال هشدار نسبت به تداوم شهرک سازی های رژیم اشغالگر قدس در اراضی کرانه باختری، در نهایت تصمیم به تحریم کالاهای تولیدی شهرک های صهیونیست نشین گرفت و این تصمیم از دیروز چهارشنبه به مرحله اجرا درآمد که این مساله خشم مقامات صهیونیستی را به همراه داشت.

 

این اقدام اتحادیه اروپا خشم رژیم صهیونیستی را در پی داشت و مقامات صهیونیستی ضمن انتقاد از این تصمیم اعلام کردند که اجرایی شدن تحریم های مذکور نتیجه فعالیت های کمپین تحریم رژیم صهیونیستی " BDS " است و اقدامی خصمانه علیه این رژیم و یهودیان به شمار می رود./994/ب103/د

ارسال نظرات