۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۰۴۸۵۶
نتانیاهو:

شهرک سازی در کرانه باختری هرگز متوقف نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با جان کری وزیر خارجه آمریکا بار دیگر صراحتا اعلام کرد که هرگز شهرک سازی در کرانه باختری را متوقف نخواهد کرد.
نتانياهو و اشغال مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو در دیدار با کری تصریح کرد که به هیچ وجه قصد توقف شهرک سازی در کرانه باختری را ندارد.

 

نتانیاهو در ادامه اظهار داشت: اگر جامعه بین الملل انتظار دارد رژیم صهیونیستی به فلسطینیان مجوز ساخت و ساز در مناطق "ج و سی" که تحت سلطه امنیتی این رژیم است، را بدهد، باید در مقابل آمریکا و جامعه جهانی هرگونه عملیات ساخت و ساز "اسرائیل" در کانون های شهرک نشینی را به رسمیت بشناسند.

 

وی تصریح کرد که نخستین شرط برای تغییر اوضاع امنیتی و اقتصادی در کرانه باختری، مهار انتفاضه و بازگشت آرامش به اراضی اشغالی است.

 

در همین راستا، دفتر نتانیاهو اعلام کرد که در دیدار امروز دو طرف برخی مسائل داخلی و منطقه ای و در راس آن انتفاضه فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

کری و نتانیاهو به بررسی راهکارهایی برای مهار انتفاضه و قیام سراسری ملت فلسطین و تقویت همکاری امنیتی میان رژیم صهیونیستی و آمریکا پرداختند.

 

لازم به ذکر است که جان کری وزیر خارجه آمریکا پس از ورود به اراضی اشغالی به بیان اظهارات جانبدارانه از رژیم صهیونیستی پرداخته و ضمن اینکه عملیات های مقاومتی فلسطینیان را اقدامات تروریستی خواند، جنایت های این رژیم علیه ملت فلسطین و قتل و کشتار افراد بی گناه را نیز حقی محفوظ برای رژیم صهیونیستی و به منزله دفاع از خود دانست./982/ب101/د

ارسال نظرات