۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۳۰۵۱۹۴
یکی از علمای بحرین:

امنیت و ثبات بحرین مرهون فداکاری مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد امام صادق (ع) با اشاره به تحولات منطقه‌ای تاکید کرد که ثبات و امنیت بحرین از سوی مردم برقرار شده و حکومت در این موضوع وام دار مردم است.
شيخ محمد صنقور امام جمعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد صنقور امام جمعه منطقه الدراز بحرین با اشاره به ویژگی‌های دولت ملی تاکید کرد که حکومت ثابت و استوار در برابر تهدید، باج خواهی و اختلاس، دولتی است که مبتنی بر اراده ملی باشد.


شیخ محمد صنقور افزود: حاکمان باید به خاطر داشته باشند که مردم وارثان حکومت بوده و این حکومت‌هاست که تغییر کرده است. سردمداران یک جامعه باید بدانند که بی‌اعتنایی و کم اهمیتی به مردم و تجاوز به حقوق آنان تا ابد امکان پذیر نیست.


شیخ صنقور با اشاره به آنکه معادلات منطقه‌ای خارج از اختیار و امری دائما در تحول است، خاطر نشان کرد که چنین موضوعی توجیه برای اتلاف وقت برای اصلاح ساختار حکومتی نمی‌شود.


وی تاکید کرد: حکومتی که حوادث و تحولات منطقه‌ای به آن آسیب نمی رساند، قدرت، توان و ثبات خود را مدیون عموم مردم است.


امام جمعه مسجد امام صادق (ع) با تبیین گزارش کمیته بسیونی ادامه داد: پیشنهادهای کمیته بسیونی علاوه بر آنکه راهکارهای ریشه‌ای را برای حل مشکلات و حمایت از حقوق تمامی شهروندان بحرین در خود جای داده است، قابل پذیرش همگان بوده و صلاحیت لازم برای شروع در حل بحران کشور را دارد.


عالم شیعه بحرینی جدیت و اطمینان به گزارش بسیونی را راه حلی قابل اعتماد برای خروج از اوضاع آسیب رسان به منافع کشور دانسته و تصریح کرد: صدور حکم اعدام در حق محمد رمضان و حسین موسی از انقلابیان مبارز بحرینی، مصداق بارز کشتار و خونریزی است که از شدیدترین محرمات شرعی ست.


صنقور در پایان اظهار داشت: صدور حکم اعدام در شرایط کاملا مشکوک و در فضایی کاملا سیاسی رخ داده است. انتقام شایسته عاقلان و مردان سیاسی نیست. حکومت حکم اعدام زندانیان را لغو کند./981/ب901/ک

ارسال نظرات