۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۳۰۵۴۰۸
آیت الله مدرسی:

اربعین فرصت طلایی برای نشر اسلام حقیقی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مدرسی با اشاره به اهمیت اربعین حسینی تاکید کرد که اربعین فرصت طلایی برای نشر اسلام حقیقی در جهان اسلام است.
آيت الله مدرسي از علماي کربلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی با تاکید بر کوشش همگانی در تبدیل پیام امام حسین (ع) به یک پیام جهانی خاطر نشان کرد که امام حسین (ع) محوری است که تمامی مسلمانان و غیر مسلمانان را به وحدت رسانده و روزی خواهد آمد که حتی چینی‌ها برای زیارت اربعین با پای پیاده به کربلا بیایند.


در بیانیه صادره از سوی دفتر آیت الله مدرسی آمده است: این سخنان در دیدار این مرجع دینی با هیأتی از دولت بحرین و شیخ جعفر حائری رییس مرکز امام جعفر صادق (ع) ایالت میشیگان مطرح شده است.


آیت الله مدرسی افزود: اگر با تلاش، کوشش و هوشیاری بیشتری از سربازان شیطان عمل کنیم، می‌توانیم تمام جهانیان را به تشیع دعوت کنیم. اربعین فرصت بسیار مناسبی برای توجیه جهان و دعوت آنان به اسلام حقیقی است.


وی با اشاره به اهمیت تاسیس بیشتر هیأت‌های حسینی و جمعیت‌های خیریه در بحرین و سایر کشورهای اسلامی در راستای نشر تشیع خاطر نشان کرد: امیدواریم تعداد بیشتری از زائران حسینی برای ادای مراسم اربعین امسال و سال‌های آینده به کربلا بیایند. به زودی شاهد خواهیم بود که چینی‌ها با پای زیاده به زیارت امام حسین (ع) می‌آیند./981/ب902/ک

ارسال نظرات