۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۳۰۵۵۴۷
رییس تشکیلات خودگردان فلسطیین:

تمام تلاش خود را برای مهار انتفاضه انجام می‌دهیم

خبرگزاری رسا ـ رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به وزیر امور خارجه آمریکا تعهد داد که در راستای سرکوب و مهار انتفاضه و متوقف کردن عملیات های انفرادی مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و قدس تلاش کند.
عباس

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن پرده برداشتن از این مساله، افزود: به رغم ناامیدی عباس از طرح های جان کری، ولی در جریان دیدار اخیرش با این مقام آمریکایی به وی قول داد که تمام تلاش خود را روی آرام سازی اوضاع کرانه باختری و قدس متمرکز کند.

 

از سوی دیگر، وزیر سابق امور خارجه اسرائیل گفت: عناصر و ماموران سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله برای ممانعت از اجرای عملیات های مبارزان فلسطینی علیه شهرک نشینان و نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری و قدس اشغالی دست به تلاش های گسترده ای می زنند.

 

زیپی لیونی در مصاحبه با کانال 1 تلویزیون اسرائیل خاطرنشان ساخت: بر اساس اطلاعاتی که از فرماندهان ارتش اسرائیل به دست آورده است، برای او محرز شد که عباس به رغم انتقاد از اسرائیل، ولی در راستای مهار و سرکوب انتفاضه حرکت می کند.


از سوی دیگر، امنون ابرامویتچ تحلیلگر ارشد کانال 2 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس فاش ساخت: ژنرال رونی الشیخ بازرس پلیس اسرائیل نسبت به تداوم بقای محمود عباس در مسند ریاست تشکیلات رام الله بسیار علاقمند است.

 

وی به نقل از این بازرس گفت: تشکیلات خودگردان به یک بیمار می ماند که در بستر افتاده است، ما باید به درمان او کمک کنیم، اگر این تشکیلات از بین برود، ما به مشکل بر می خوریم.

 

شبکه 2 تلویزیون اسرائیل فاش ساخت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل طی چند روز آینده به منظور بررسی چالش های فرا روی این رژیم در صورت فروپاشی و انحلال تشکیلات رام الله تشکیل جلسه خواهد داد.

 

از سوی دیگر، کانال 10 تلویزیون اسرائیل فاش ساخت: مقامات نظامی و سیاسی اسرائیل در مورد انتفاضه قدس به شدت دچار اختلاف شده اند که تاکنون چنین اختلافاتی سابقه نداشت.

 

الون بن دیوید تحلیلگر نظامی این کانال گفت: در حالی که وزیران کابینه نتانیاهو خواستار تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه فلسطینیان هستند، ولی سران ارتش اسرائیل بر این باورند که این اقدامات نتیجه معکوس خواهد داشت./982/ب101/ک

ارسال نظرات