۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۳۰۵۶۰۳

سالنامه نشریات آستان قدس رضوی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ سالنامه نشریات آستان قدس رضوی از سوی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی منتشر شد.
نشريات آستان قدس رضوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، رییس گروه تبلیغی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: این سالنامه سعی کرده که گذری بر فعالیت نشریات آستان قدس رضوی از ابتدا تاکنون و نگاهی اجمالی به نشریات مختلف با رویکردهای علمی، خبری و اطلاع رسانی، دانشجویی و نشریات الکترونیکی این آستان مقدس در بازه زمانی سال 1393 داشته باشد.

محمد حسن محمدیان هدف از انتشار این سالنامه را تبیین جایگاه و موقعیت نشریات آستان قدس رضوی با استناد به مقاله ها، اخبار، تحلیل ها، گزارش ها، مصاحبه ها و عکس های منتشر شده عنوان کرد.

وی ادامه داد: سالنامه نشریات آستان قدس رضوی اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار علاقه مندان در حوزه مطبوعات و نشریات آستان قدس رضوی قرار می دهد، چرا که اطلاعات جمع آوری شده در این سالنامه مدون و از نوع توصیفی است.

محمدیان تصریح کرد: در این سالنامه سعی شده تا آیینه‌ای از حضور تمام نمای فعالیت‌های نشریات در این آستان مقدس، در معرض دید عموم و علاقه‌مندان قرار گیرد و اطلاعاتی مختصر و جامع، تقدیم دوستداران مطبوعات شود.

رئیس گروه تبلیغی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه این سالنامه به معرفی 45 نشریه فعال وابسته به آستان قدس رضوی می پردازد، افزود: براساس این سالنامه، آستان قدس رضوی دارای 12 نشریه علمی- پژوهشی، علمی- ترویجی و علمی- تخصصی، 17 نشریه با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و اطلاع رسانی، 12 نشریه دانشجویی و 3 نشریه الکترونیکی است.

محمدیان ادامه داد: سالنامه نشریات آستان قدس رضوی در 62 صفحه و500 نسخه منتشر شده است و علاقه مندان می توانند نسخه ای از فایل سالنامه نشریات آستان قدس رضوی را در سایت www.farhangi.aqr.ir مشاهده کنند./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات