۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۰۶۹۶۹
شیخ نعیم قاسم:

ایران بازیگر اصلی منطقه و محور مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله با حمایت از انتفاضه سوم تاکید کرد که ایران نقش اصلی را در پیروزی محور مقاومت در منطقه ایفا کرده است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تجلیل از جانفشانی و ایثار مردان و زنان فلسطینی در انتفاضه سوم تاکید کرد که باید از تمامی کسانی که نام عزّت را اعتلا بخشیده، آزادی و استقلال را به ارمغان آوردند، تقدیر و تجلیل شود.


شیخ نعیم قاسم در اختتامیه همایش بین المللی همبستگی با فلسطین خاطر نشان کرد: تمامی تلاش‌ها بایستی در جهت آزادسازی فلسطین ساماندهی شود. انتفاضه سوم نشانگر آن است که مقاومت در فلسطین یک امر ثابت، همیشگی و نه زود گذر است.


شیخ قاسم افزود: دشمن گمان برده است که مساله فلسطین با گذشت زمان و روی کار آمدن نسل جدید به فراموشی سپرده می‌شود و جوانان فلسطینی توانایی حمل این مسؤولیت بزرگ را ندارند اما آنان بدانند که فلسطین در قلب و ضمیر تمامی مردم است.نسل انتفاضه نسل تجدید مقاومت است. مقاومت وابسته به سلاح و حمایت جهانی نیست بلکه امری است ارادی که از ایمان نشأت می‌گیرد.


وی با حمایت از انتفاضه سوم و اشاره به سخنان نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که مشکل فلسطین تنها اشغالگری نیست بلکه مشکل در شروط عادی سازی روابط است، ادامه داد: ما به همگان اعلام می‌کنیم که مشکل فلسطین، اشغالگری آن از سوی صهیونیسم است و مردم تنها با از بین رفتن اشغالگری راضی خواهند شد.


این مقام مسؤول در حزب الله لبنان با بیان شرایطی که برای نابودی اشغالگری از سوی حزب الله در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مردم فلسطین اطمینان داشته باشند که حزب الله و ایران و محور مقاومت با آنان خواهند بود. ایران مرکز ثقل پیروزی‌های جبهه مقاومت، تغییر دهنده روند شکست به روند پیروزی و بازیگر اصلی منطق است./981/ب902/ک

ارسال نظرات