۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۳۰۷۰۹۰
شیخ نعیم قاسم:

یاران حزب الله پیروان ولایت فقیه هستند/ ولی فقیه اسلام حقیقی را به ما شناساند

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله با تاکید بر آنکه حزب الله پیرو ولایت فقیه خواهد بود خاطر نشان ساخت که ولی فقیه اسلام حقیقی را به همگان شناساند.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد که ولایت فقیه به ما تلاش در راه وحدت اسلامی، نظر کردن به مساله فلسطین به عنوان موضوعی اساسی، جهاد در راه خدا و فلسطین و تحمل سختی‌ها، رنج‌ها و صبر را آموخت.


شیخ نعیم قاسم در جلسه هیات‌ زنانه حزب الله به مناسبت وفات پیامبر اکرم (ص) افزود: دیدگاه ما در یاری حق ثابت خواهند ماند. اگر دنیا با یکدیگر همدست شوند و اگر ما در دنیا تنها بمانیم، دشمنی با اسرائیل را از یاد نخواهیم برد.


شیخ قاسم خاطر نشان کرد: آزادی هیچگاه بدون سلاح مقاومت امکان پذیر نیست زیرا مدیریت سیاسی جهان در دستان آمریکاست و این کشور نیز حمایت از اسرائیل را به قیمت نابودی حقوق انسان‌ها و ملت‌ها ادامه خواهد داد.


وی با اشاره به آنکه حمل سلاح و مقاومت برای آزادی کشور تنها گزینه پیش روی لبنان است، تصریح کرد: این سیاست را در سال 2000 و 2006 در بزرگترین رویارویی با قویترین ارتش منطقه در یش گرفتیم و اسرائیل در برابر ضربه‌های مقاومت که برخواسته از ایمان به اسلام و گوش فرا دادن به راهنمایی‌های ولی فقیه بود، تاب ایستادگی را از دست داده و متحمل شکست سنگینی شد.


معاون حزب الله لبنان ادامه داد: برخی با تمسخر می‌گویند که یاران حزب الله پیروان ولی فقیه هستند. ما می‌گوییم که پیروان ولی فقیه هستیم و با ولایت فقیه ارتباط صحیحی با دین اسلام پیدا کرده و دین رحمت را به درستی شناختیم. ولایت فقیه در برابر دینی که هیچ نشانه‌ای از آن در کتاب‌های آسمانی نبوده، تنها به قطع کردن سرها و شکم‌بارگی دعوت کرده و حق طبیعی انسان در زندگی کریمانه را به رسمیت نمی‌شاند، به مقابله ایستاده است./981/ب902/ک

ارسال نظرات