۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۳۰۸۳۸۳
جهاد اسلامی:

انتفاضه قدس فرصتی تاریخی برای آزادی فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ یک مقام بلند پایه جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که انتفاضه قدس فرصتی تاریخی برای ملت فلسطین جهت آزادسازی سرزمینشان از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی است.
جهاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد مدلل از رهبران جنبش اسلامی حماس امروز جمعه با ایراد نطقی در راهپیمایی "از معراجگاه پیامبر (ص) پاسداری کنید" که به همت این جنبش در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه برگزار شده بود بر لزوم حراست از پویایی و بالندگی انتفاضه قدس از رهگذر تقویت وحدت ملی و تحکیم آن تاکید کرد.

 

وی خاطرنشان ساخت که ملت فلسطین با این انتفاضه پیامی را به اشغالگران صهیونیست داد و آن اینکه باید هر چه زودتر از سرزمین فلسطین خارج شوند.

 

وی یادآور شد که سیاست های غرب و زرادخانه های نظامی اسرائیل هرگز نمی تواند امنیت صهیونیست ها را تامین کنند. 

 

این مقام بلند پایه جهاد اسلامی یادآور شد که دشمن صهیونیستی دست به سرکوب پاسداران مسجد مبارک الاقصی اعم از زن و مرد و پیر و جوان می زند، این تجاوزات در حالی صورت می گیرد که امت های عربی و اسلامی سرگرم مشکلات و بحران های خود هستند.

 

وی توضیح داد که انتفاضه قدس حامل پیامی به جهانیان است و آنکه ملت فلسطین و گروه های مقاومت آن تا زمانی که سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست آزاد نگردد، آرام و قرار نخواهند داشت.

 

مدلل تصریح کرد که عملیات های دلاورمردان انتفاضه قدس شهرک نشینان صهیونیست را وحشت زده و خانه نشین کرده است.

 

وی اظهار داشت که انتفاضه قدس وحدت رویه در عرصه نبرد را می طلبد و ما فلسطینیان اهداف و آرمان ها و دغدغه های مشترکی داریم که همه آنها مایه تقویت وحدت و یکپارچگی ما می شود. 

 

وی از گروه های ملی خواست تا در زمینه تشکیل کمیته های رسیدگی به خانواده های شهدا و اسرا و خانواده های فلسطینی که خانه هایشان به دست دشمن صهیونیستی ویران شده است، شتاب به خرج دهند.

 

وی همچنین به فلسطینیان ساکن نابلس و شعفاط به خاطر تقدیم شهدای فراوان در مصاف با اشغالگران صهیونیست و حمایتشان از خانواده های شهدایی که خانه هایشان به دست ارتش اسرائیل ویران شده است، درود و سلام نثار کرد./982/ب103/د

ارسال نظرات