۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۰۹۲۶۹

محکومیت تروریسم از نگاه مسلمانان روی بیلبورد خیابان‌های آمریکا

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان شهر «سنت لوئیس» آمریکا پیام محکومیت تروریسم از نگاه مسلمانان را بر روی بیلبوردهای شهری نقش کردند.
تابلو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان شهر «سنت لوئیس» آمریکا پیام محکومیت تروریسم از نگاه مسلمانان را بر روی بیلبوردهای شهری نقش کردند. 


 این بیلبوردهای الکترونیک در 7 خیابان پر رفت و آمد سنت لوئیس قرار دارد و بر روی آن نوشته شده: «ما مسلمانان آمریکایی تروریسم را محکوم می‌کنیم».

 

گروهی از مسلمانان آمریکا که نگران وضعیت جامعه خود هستند تصمیم به اجرای این طرح گرفتند و برای پیاده‌سازی آن در آستانه سال نو میلادی از شعبه سنت لوئیس شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی کمک گرفتند.

 

به گزارش شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، در حال حاضر گفتمان گسترده ضداسلامی در این کشور وجود دارد و امید آن می‌رود که این بیلبوردها پیام مسلمانان را به اکثریت جامعه که در مورد اسلام و مسلمانان اطلاعات زیادی ندارند، برساند.

 

یکی از اعضای سازمان‌دهنده این طرح می‌گوید: ما پیش‌تر نیز پیام خود را اعلام کرده‌ایم؛ اما باز هم نیاز داریم که آن را تکرار کنیم.


 وی افزود: ما مسلمانان تروریسم را محکوم می‌کنیم و می‌خواهیم بخشی از تلاش جامعه برای مقابله با تروریسم باشیم.

 

پیش از دور جدید اسلام‌ستیزی در آمریکا که به قبل از حوادث تروریستی در پاریس و سن‌برناردینو باز می‌گردد، شهر سنت لوئیس واقع در ایالت «میزوری» به کمپین سراسری مقابله با تصورات نادرست علیه اسلام و مسلمانان پیوسته بود.

 

در آن کمپین، بیلبوردهای تبلیغاتی برای مقابله با تصورات نادرست در مورد اسلام و مسلمانان در سطح شهر برافراشته شد.

 

این بیلبوردها که حاوی مطالبی مثل: #محمدکیست (#WhoIsMuhammad)، سؤال بپرسید و جواب بگیرید! بود، به مدت سه ماه در این شهر در معرض دید مردم قرار گرفت./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات