۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۳۰۹۳۰۲
یکی از مبلغان اسلامی ساکن لندن:

علما بر تکفیر تروریست‎ها اجماع دارند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مبلغان اهل سنت ساکن لندن از گسترش تروریسم در جهان به شدت انتقاد کرد و گفت: علما بر کافر بودن تروریست‎ها اجماع دارند.
شيخ محمد عباس القادري، از مبلغان اسلام ساکن در لندن

 

به گزارش مرکز رصد خبرگزاری رسا، شیخ محمد عباس القادری، از مبلغان اسلامی ساکن در لندن پایتخت انگلستان، در گفت‎وگو با شبکه تلویزیونی المیادین به بررسی آخرین رویدادهای منطقه پرداخت و گفت: بدون شک تروریسم و کشورهای استکباری با یکدیگر همدست هستند و مصالح مشترکی دارند.


این عالم اهل سنت افزود: اسلامی که این روزها به جهانیان معرفی می شود بر خلاف اسلام اصیل محمدی است. اسلام دین رحمت و مهربانی و حضرت محمد (ص) رحمت للعالمین است.


وی با اشاره به کتاب شیخ محمد طاهر القادری از علمای اهل سنت خاطرنشان کرد: عناصر تروریستی به اجماع علما به دلیل مباح دانستن خون انسان‎های بی گناه، کافر هستند.


شیخ القادری ادامه داد: جریان‎های تروریستی هیچ فرقی بین مسلمان و غیر مسلمان قائل نیستند، گرچه بیشتر قربانیان آن‎ها مسلمان هستند.


وی از عدم جدیت  سازمان‎های بین المللی در مبارزه با تروریسم انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه تاکنون هیچ گونه محکومیت و مقابله‎ای به صورت جدی و غیر جدی از سوی مجامع اسلامی جهان برای مقابله با تروریسم مشاهده نکرده‎ایم. اگر همه علما و مجامع اسلامی در برابر تروریسم قیام می کردند هیچ گاه شاهد چنین اقدام‎هایی در جهان نبودیم.


شیخ القادری با اشاره به ایجاد «تروریسم دولتی» در کشورهای اروپایی تصریح کرد: بیش از 50درصد مساجد که در اروپا وجود دارد به مسجد ضرار زمان پیامبر شبیه هستند./994/ب902/د

ارسال نظرات