۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۱۰۵۶

حکیم انفجار تروریستی اندونزی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق انفجار تروریستی در شهر جاکارتا اندونزی را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام عمار حکيم، رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز در صفحه اجتماعی فیسبوک خود انفجار تروریستی روز گذشته در شهر جاکارتا در کشور اندونزی را محکوم کرد.


حجت الاسلام حکیم خاطرنشان کرد: با تاسف شدید خبر حمله تروریستی به پایتخت اندونزی را شنیدیم و این حمله وحشیانه را به شدت محکوم می کنیم.


وی تروریسم را به بیماری طاعون تشبیه کرد و اظهار داشت: بدون شک تروریست‎های که در کشور اندونزی به جنایت پرداختند با جریان تروریستی که همه روزه ده‎ها اقدام‎های مشابه علیه مردم عراق و سایر کشورها دست می زنند، مرتبط هستند.


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق مردم جهان را به اتحاد و یکپارچگی در برابر تروریسم دعوت و خاطرنشان کرد: رمز رسیدن به امنیت و ثبات در دنیا ایستادگی و اتحاد در برابر تروریسم است.


وی تاکید کرد: تروریسم امنیت و ثبات همه کشورهای جهان را بدون هیچ گونه استثنائی تهدید می کند.


حجت الاسلام حکیم اقدام‎های جریان‎های تروریستی را بر خلاف آموزه‎های اسلامی دانست و تصریح کرد: اعضای جریان‎های تروریستی همه ارزش‎های دینی، انسانی و قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته‎اند.


وی افزود: ما به خانواده‎های مجروحان، جان باختگان و دولت اندونزی به سبب این حادثه دردناک تسلیت عرض می کنیم و از خداوند شفا عاجل مجروحان را مسالت داریم.


گفتنی است شش انفجار مهیب مقابل دفتر سازمان ملل در جاکارتا پایتخت اندونزی در روز گذشته موجب کشته شدن دست کم 3 تن و مجروح شدن ده‌ها تن دیگر شده است./994/ب903/د

ارسال نظرات